Eesti 200 tuli aprilli alguses rahva ette uue väljanägemisega, et minna kohalike omavalitsuste valimistele vastu värske imagoga. Siinkohal ei jäädud paikseks kodumaale, vaid uudist kajastati ka suurlinnade reklaamtahvlitel – nii presenteerib erakond pikka plaani ja uuemeelsust Tokyos, New Yorkis Times Square’il, Londonis Piccadilly Circusel, Saksamaal Berliini müüril, aga ka Tallinnas Stockmanni seinal.

Tegemist on Eesti 200 jaoks esimese värskenduskuuriga peale organisatsiooni loomist aastal 2015, mil logo saatis sümboolne purjekas, viidates edasiviivale ja tulevikku vaatavale visioonile. Uut brändiidentiteeti kommenteerib juhatuse liige ja tunnustatud reklaamiärimees Marek Reinaas: “Mängulisem värvilahendus ja kompaktsem kujund loovad modernsema, ent eestimeelse ja konkreetse lahenduse. Meie jaoks on oluline pikk plaan, mida esindab numbrikombinatsioon “200” – just seetõttu tundus mõistlik antud põhimõtet kinnitada ka visuaalses identiteedis.”

Uuenenud logokujund ‘200’ on varasemast jõulisem ja vabastatud ümbritsenud kastist ja purjekast. Senisest suurejoonelisemat, kirkamat ja kõrgema staatusega logo on tänasest näha lisaks kodumaale ka kõige tunnustatumatel ja prestiižsematel reklaampindadel üle maailma.

Uue visuaalse identiteedi kujundas Disainistuudio Sulev.